6 jarige gebruikt Coke bij hockey!

Vandaag weer hulpouder geweest op school. Computerles geven aan 6-7 jarigen is zoooo leuk (lees gerust hilarisch). Vandaag schrijven de kinderen een artikel voor in de schoolkrant. Onderwerp: Sport

De kinderen gaan allemaal vol enthousiasme aan het werk. Een groot deel van de jongens schrijft uiteraard over voetbal, maar er zijn er ook die iets interessants te melden hebben.

Twee enthousiastelingen vertellen over hun sport judo, een ander jongetje vertelt over kickboxen, en een vertelt over buitenspelen, want dat is ook veel bewegen en rennen, en volgens hem dus ook sport. Bij de meiden is zwemles, turnen en hockey favoriet.

Een van de dames maakt het wel erg spannend! Bij de vraag wat heb je allemaal nodig bij jouw sport las ik scheenbeschermers, hockeystick, bal en…… COKE….. huhhhh?

Toen ik in de lach schoot, vroeg ze me met een trillend lipje “heb ik het niet goed gedaan”?? “Jawel hoor natuurlijk wel, je hebt het zelfs super goed gedaan”, reageerde ik. Heb snel een foto gemaakt van haar beeldscherm en haar verder laten werken.

Toen ze klaar was heb ik haar alles voor laten lezen en kwam ik er dus achter dat er geen coke, maar sokken stond…..

coke

Plaats een reactie