Mac Donnal de aliën

Juf, juuuuf T heeft een Mac Donnal gevonden”. Ik: “een Mac Donnal?”  Ik kijk mijn collega aan en opper, Mc Donalds? We laten R, T halen met zijn gevonden schat. Als zijn handje open gaat, valt het spreekwoordelijke kwartje….. https://lachenddoorhetleven.wordpress.com/2017/03/30/mac-donnal-de-alien/?preview=true Hij bedoelde een hommel (gaat waarschijnlijk vaak eten bij de mc dacht ik nog)

We hebben uitgelegd dat het een wesp was en natuurlijk is de wesp mee naar binnen gegaan, en hebben we hem uitgebreid bekeken. Ook met een vergrootglas. Een van de kinderen was helemaal enthousiast en zei “moet je dat schattige koppie bekijken, weet je waar hij op lijkt?” Een van de andere kinderen zei gelijk, “ik denk een aliën want ik heb nog nooit zoiets gezien dus moet hij wel van een andere planeet komen.”

Het meisje terug: “nee joh op mijn knuffel, ik zal hem morgen meenemen”.

Kleuters, got to love them!!!!

Plaats een reactie