Koningsdag vrijmarkt of kringloopwinkel

Het is Mei vakantie, de uitgelezen kans om de kasten eens flink uit te mesten, en al het overtollige speelgoed kwijt te raken. Met goed weer zouden we op  koningsdag eens op de vrijmarkt kunnen gaan staan… maar aangezien de weersverwachtingen niet écht gunstig zijn, verwacht ik dat de overtollige spulletjes bij de kringloopwinkel terrecht gaan komen. Op zolder staan inmiddels wat doosjes en tassen klaar voor het desbetreffende doel. Uiteraard wilde mijn zoon de spulletjes nog even controleren…..bij deze speurtocht vond hij een schoenendoos vol met oude kleurpotloden. “Nou denk maar niet dat je die gaat meenemen mama”, zei hij verwijtend. “Wat wil je daar daar mee doen”, vroeg ik hem, “beneden staat een hele bak vol met datzelfde spul”. ” “Maaaam, kijk dan…. dit is toch hartstikke mooi”! Nou ik vond het zeker mooi! Ik werd er zelfs erg vrolijk van! Maar toch…….. gaan de potloden eruit.
OPRUIMING !!!

image

image

2 comments

  1. izaindemix · april 30, 2016

    Leuk gedaan met die potloden, de foto’s kan je alvast wel bijhouden!

    Like

Plaats een reactie