Jullie willen altijd het beste voor mij!

Trots op mezelf! Vandaag een mooie deal gemaakt. Zag op marktplaats een leuke space-scooter te koop staan. Na een leuke onderhandeling kon ik hem voor een klein prijsje gaan ophalen. Ik was dus helemaal trots op mezelf, en zag het blije snoetje van mijn zoontje al helemaal voor me. Hier in de buurt is de space-scooter een “hot” item. Twee stoere buurt schoffies crossen rond op een zwarte space-scooter, en twee buurt-madammekes sjezen uiteraard rond op een prinsessen roze space-scooter. En de buurt word nu versterkt met een radicaal wit scheur monster.

Tussen de middag verrasten wij dus onze zoon met deze prachtige witte space-scooter, maar vreemd genoeg was hij er helemaal niet blij mee….
Wij kregen het volgende verwijt naar ons hoofd geslingerd: JULLIE WILLEN OOK ALTIJD HET BESTE VOOR MIJ…… dat vind ik helemaal niet leuk!

Space-Scooter-1

Plaats een reactie