Nationale Pannenkoekendag

Nee wij eten vandaag geen pannenkoeken, maar wil jullie wel graag vertellen over de pannenkoeken die we een tijdje terug aten. Het was herfst en ik had van kennissen een paar pompoenen gekregen. Heerlijke soep van gemaakt, maar toen had ik dus nog over…… en je raadt het al….. gepureerd en door de pannenkoekenmix gedaan. Onze kleine vent en een vriendje en vriendinnetje hebben hier heerlijk zitten smullen van de iets gezondere pannenkoeken.

Toen ik ze later de foto’s liet zien hoe ik ze had gebakken, waren ze iets wat verontwaardigd. Ze vonden dat ik ze een beetje voor de gek had gehouden. Op mijn vraag of dat deze pannenkoeken lekkerder of minder lekker waren dan de “normale”hadden ze echter geen antwoord……

Ik zeg, geslaagd experiment, alleen de volgende keer vertel ik niet dat ze iets gezonds hebben gegeten, dan laat ik ze lekker in de waan, hahaha

flespompoen.jpg

Plaats een reactie